Klachtenregeling

voor particulieren

Heb je een klacht? Natuurlijk zullen wij er altijd alles aan doen om je naar volle tevredenheid van dienst te zijn. Het is echter niet uit te sluiten dat er toch een foutje wordt gemaakt.

Als je een klacht hebt over de werkwijze van Custolutions, verzoeken wij je ons daar zo spoedig mogelijk over te informeren per mail contact@custolutions.nl.

Na ontvangst van je klacht nemen wij contact met je op. Alle klachten worden behandeld en binnen 4 weken krijg je antwoord.

Indien jouw klacht naar jouw inzicht niet afdoende behandeld wordt, dan kun je je klacht voorleggen aan de Federatie financieel planners (www.ffp.nl)

Een gecertificeerd financieel planner draagt het FFP Keurmerk. Dit keurmerk garandeert de kwaliteit van de aangesloten financieel planners. Zo heb je zekerheid over de deskundigheid en objectiviteit van de adviseur die je wilt inschakelen.

Het FFP-Keurmerk bestaat sinds 1996. Om het keurmerk te mogen voeren, moet een gecertificeerd financieel planner aan strenge eisen en regels voldoen. Hierdoor kun je vertrouwen op haar deskundigheid, integriteit en praktijkervaring. En – belangrijker nog – op objectief, passend en toekomstbestendig advies dat jou werkelijk verder helpt.

Concreet biedt het FFP-Keurmerk je de volgende harde garanties:

  • Een financieel planner voldoet aan strenge opleidings- en (bij)scholingseisen;
  • Heeft een gedragscode ondertekend die haar verplicht altijd objectief te blijven en in jouw belang te handelen;
  • Je kan een klacht indienen als je vindt dat jouw financieel planner zich niet of onvoldoende aan deze regels houdt;
  • Je klacht wordt behandeld door een Commissie van Toezicht.

Wat anderen over Custolutions zeiden:

Wat anderen over Custolutions zeiden: