Het voelde alsof ik een schade kwam melden op mijn doorlopende reisverzekering, maar ik kwam vertellen dat mijn man is overleden…

Mijn scheiding was een zware periode. Ik had nooit verwacht dat mijn adviseur zoveel voor me zou betekenen en me zou ondersteunen. Zij heeft me er echt doorheen gesleept.

Presentaties voor bedrijven

Van hartverscheurende klachten naar hartverwarmende reviews

“Het voelde alsof ik een schade kwam melden op mijn doorlopende reisverzekering, maar ik kwam vertellen dat mijn man is overleden.”

Je zal dit maar lezen in de feedback van je klanten. Dan valt er veel te verbeteren op verschillende onderdelen van je dienstverlening. Maar het is mogelijk om binnen een paar maanden tijd klanten zodanig te helpen dat ze hartverwarmende reviews achterlaten. Ik neem je mee hoe jij dat doet voor jouw bedrijf en hoe jouw klanten ambassadeurs worden.

De afgelopen jaren heb ik deze aanpak vaak mogen presenteren. Voor klanten, maar ook voor groepen medewerkers en managers. Mijn lezingen zitten vol met voorbeelden en anekdotes uit de praktijk. Soms confronterend, soms ontroerend mooi, maar altijd met concrete tips voor jouw praktijk.

Je kunt me boeken voor medewerkerssessies of inspiratiebijeenkomsten, voor een conferentie of als gastspreker voor jouw klanten. Elke lezing of presentatie bereid ik grondig voor, in overleg met jou als klant. Zo weet je zeker dat we de aanwezigen inspireren tot de gewenste actie die jij beoogt.

Een voorbeeld lezing voor klanten van bedrijven ter inspiratie

Is Financiële planning voor Later? Wanneer begin je dan?

Deze keynote heb ik meermalen gegeven op het Financiële Event Later.

Veel mensen vinden een persoonlijk financieel plan niet nodig of te ingewikkeld. Of ze denken dat het iets voor later is. Later met een hoofdletter. Dat is jammer, want een financieel plan opstellen is eigenlijk heel eenvoudig. Zo voorkom je dat belangrijke zaken op een ongelegen moment opeens urgent worden. Dan moet je ingrijpende knopen doorhakken als je hoofd daar totaal niet naar staat. En soms is het dan écht te laat…

Tijdens een interactieve sessie ga ik bijvoorbeeld dieper in op financiële vraagstukken die spelen bij personen tussen de 40 en 65 jaar of vraagstukken die spelen tussen 65 en 95 jaar.

Een dergelijke lezing maak ik graag voor jouw klanten, aangepast aan de wensen van jouw klantgroep.

Heb je interesse? Neem dan contact met mij op.

Wat anderen over Custolutions zeiden:

Wat anderen over Custolutions zeiden: