Hoe zou het voor jouw klanten zijn als ze zich niet meer druk hoeven maken om alle rompslomp die op ze afkomt na het overlijden van een partner of een scheiding? Dat dat bij jouw bedrijf geen gedoe oplevert.

Hoe zou het voor de medewerkers van jouw afdeling zijn als ze geen klachten meer krijgen van jullie klanten, maar zich kunnen bezig houden met relevant advies aan hen?

Hoe zou het voor jou als manager zijn als jij je kunt bezig houden met het verder optimaliseren van je dienstverlening en kunt investeren in je winnende team? Omdat je niet meer hoeft uit te leggen waarom de klanttevredenheid is gedaald.

Hoe zou het voor jullie bedrijf zijn als klanten ambassadeurs worden? Als zij van ontevreden en niet-loyale klanten veranderen in loyale klanten die graag je bedrijf aanbevelen bij anderen? Met andere woorden, als de NPS (Net Promotor Score) omslaat van negatief naar positief en fors toeneemt.

Bedrijven

Diensten voor Banken en Verzekeraars

Een klantvisie ontwikkelen

Om consistent te verbeteren is het belangrijk dat dienstverlening past bij je visie. Wat wil je uitstralen als bedrijf? En beleeft je klant dat ook zo? Ik help je bij het ontwikkelen van een klantvisie. Een visie die precies past bij jouw bedrijf en die de juiste klantbeleving creëert.

De basis op orde

Door mijn jarenlange ervaring weet ik hoe je de basis van je dienstverlening op orde krijgt. Als de basis op orde is, doen je medewerkers hun werk efficiënt en in één keer goed. Klachten zijn verleden tijd. Je medewerkers hebben meer werkplezier en dat merkt je klant.

Verbeteringen die niet in de la verdwijnen

Bij verbeteringen tijdens Life Events spelen fiscale en financiële aspecten een grote rol. Als Master Financial Planning is dat voor mij gesneden koek. In combinatie met mijn vaardigheden als Customer Experience Professional help ik je je te onderscheiden in je dienstverlening waar je klant op kan vertrouwen.

De daadkrachtige verandermanager in mij zorgt ervoor dat de plannen niet onder in de lade verdwijnen. We zetten ze om in daadwerkelijke verbeteringen voor jouw klanten. Zodat ze ervaren dat jouw bedrijf begrijpt wat klanten doormaken. En ze zich geen zorgen meer hoeven te maken. Dan blijven ze graag klant bij je.

De kansen voor verbeteringen liggen voor het oprapen, als je maar weet waar je moet kijken.

Concrete resultaten

Veel van mijn behaalde resultaten bij ABN AMRO kan ik niet delen. Daarom een aantal highlights:

  • Substantieel verbeterde klantbeleving met een fors hogere NPS;
  • NPS van klanten in scheiding gestegen van -22 tijdens de oude bediening naar +18 onder het nieuwe bedieningsconcept;
  • NPS van nabestaanden gestegen van -28 naar +14 in 6 maanden;
  • Aantal foutloze adviezen gestegen van 28% naar 86%;
  • Tijdsbesparing in behandeltijd per dossier van 1,5 uur;
  • Succesvolle productomzettingen van 30% naar 68%;
  • Hogere medewerkerstevredenheid en werkplezier.

Maatwerkoplossingen

Ik kan je als consultant helpen dit te realiseren. Als je nog niet scherp hebt waar precies de schoen wringt in jouw organisatie, dan kan ik als sparringpartner helderheid brengen. Neem contact met me op dan bespreken we welke maatwerkaanpak bij jouw bedrijf werkt.

Wat anderen over Custolutions zeiden:

Wat anderen over Custolutions zeiden: